Regulamin sklepu

  1. Strony transakcji
    1. Właścicielem strony sklepu internetowego jest firma FUTURA zarejestrowana pod numerem 533, numerze regon 200045249 oraz numerze NIP: 718-194-22-57.
    2. Nabywcą może być firma lub osoba pełnoletnia.
  2. Oferta sklepu
    1. Wszystkie towary znajdujące się na stronie podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
    2. Wszystkie oferowane produkty są fabrycznie nowe.
    3. Niektóre z oferowanych towarów mogą być czasowo niedostępne, o czym będą Państwo poinformowani przez naszego pracownika.
  3. Zasięg działalności
    1. Sklep realizuje zamówienia na terenie Polski. 
    2. Dostawa w różne rejony Polski wymaga indywidualnych ustaleń w zależności od rodzaju towaru i odległości dostawy.
  4. Wysyłanie zapytań
    Wszelkie zapytania dotyczące towaru można składać telefonicznie, faxem lub pocztą e-mailową.
    Nasz przedstawiciel skontaktuje się z Państwem w ciągu 48 godzin.
  5. Zamawianie towaru
    1. Zamawianie towaru można złożyć osobiście podczas spotkania z konsultantem, telefonicznie, faxem lub pocztą e-mailową.
    2. Zamówienie potwierdzane jest telefonicznie lub pocztą elektroniczną w ciągu 2 dni roboczych. W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia z winy kupującego (np. błędny numer telefonu) w ciągu 2 dni roboczych, zostanie ono anulowane. 
    3. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi do zawarcia pomiędzy www.galanteria3.pl i Nabywcą umowy sprzedaży towaru.
    4. Złożenie zamówienia przez Nabywcę jest równoznaczne z upoważnieniem do wystawienia faktury bez konieczności uzyskania jego podpisu lub paragonu
    5. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówień wątpliwych lub zawierających niekompletne dane.
  6. Dostawa Produktów
    1. Dostawa zamówionego towaru nastąpi w terminie ustalanym przy potwierdzaniu realizacji zamówienia.
    2. SKLEP zastrzega sobie prawo zmiany terminu dostawy w przypadku chwilowego braku towaru w magazynie spowodowanym niezależnymi przyczynami.
    3.SKLEP nie bierze również odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji zamówień wynikające z winy producenta.
    4. W przypadku zamówienia składającego się z kilku różnych produktów, SKLEP zastrzega sobie prawo do oddzielnego wysyłania produktów.
    5. W chwili odbioru Klient zobowiązany jest do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu, a także czy jest zgodna z zamówieniem.
    6.Przy zamówieniu mebli pow. 1000 zł na terenie Płn-Wsch Polski dostawa GRATIS lub odbiór osobisty z magazynu sklepu. Wysyłka towaru w Polskę wg. stawek firmy kurierskiej FedEx.
  7. Formy płatności
    1. Klient po potwierdzeniu przyjęcia zamówienia wpłaca zaliczkę na meble : w wysokości 10 % - 15 % wartości zamówienia (kwota podana przy potwierdzaniu). 
    Wpłaty należy wysyłać na konto Multibanku:
    nr konta:68 1140 2017 0000 4902 0522 0787                                                                 2.Po przelaniu kwoty na nasze konto prosimy o przesłanie e-maila z informacją o dokonaniu takiej transakcji. 
    Przy wysyłce w Polskę po ustaleniu szczegółów dotyczących zamawianych mebli wpłacają Państwo na nasze konto całą kwotę (+cena transportu) za meble. Zaliczka w wysokości 10% ich wartości wymagana jest przy zamówieniu na meble pokojowe i na zamówienie,
  8. Reklamacje
    1. W przypadku stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń powstałych w czasie transportu, protokół reklamacji jest podstawą rozpatrzenia ewentualnych reklamacji. 
    2. Odbierając towar Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. 
    3. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy "Protokołu Reklamacji". 
    4. W przypadku reklamacji należy się kontaktować z właściwym sklepem, który dostarczył towar i fakturę. Uwaga! Prosimy zachować kartony wraz z etykietą reklamowanych elementów. Jest to nieodzowna podstawa przy dalszym postępowaniu reklamacyjnym a także o podanie systemu i symbolu mebla, koloru oraz symbolu reklamowanej części który jest podany w instrukcji. Reklamacje prosimy składać droga mailową lub telefoniczna. Odbiór reklamacji na koszt klienta ze sklepu po wcześniejszym ustaleniu z konsultantem, lub odpłatna dostawa.
    5. Zakupione meble nie podlegają jakimkolwiek zwrotom (np.: z powodu nieprawidłowego wymierzenia mebli lub pomieszczenia, złego doboru koloru bądź rozkładem wewnętrznym mebla, itp).
  9. Gwarancje
    1. Wszystkie oferowane produkty są fabrycznie nowe. 
    2. Jakiekolwiek problemy techniczne rozwiązywane są przez lokalny oddział na terenie Polski, których adresy znajdują się na stronie internetowej sklepu.
  10. Ochrona prywatności.
    1. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U nr 133 poz. 883) informujemy, że podane przez Państwo dane osobowe będą objęte ochroną przed dostępem osób nieuprawnionych. 
    2. Dane osobowe gromadzone są tylko na potrzeby firmy FUTURA do celów marketingowych i ewidencyjnych.
  11. Postanowienia końcowe.
    1. Składając zamówienie Nabywca akceptuje powyższy regulamin. 
    2. Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli. 
    3. Zawartość sklepu www.galanteria3.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 kodeksu cywilnego.
    4. Informacje dotyczące prezentowanych mebli na stronie sklepu www.galanteria3.pl są zgodne z danymi katalogowymi producentów.
    5. Sklep www.galanteria3.pl zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów. 
    6. SKLEP zastrzega sobie możliwość zmiany cen towarów. Klient jest informowany o tym w trakcie potwierdzenia zamówienia. 
    5. We wszystkich przypadkach nie wymienionych w powyższym regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

 


 

Tel. 662 245 987

Tel. 600 374 375


Zapraszamy i życzymy udanych zakupów

Koszyk jest pusty